Vogelduck.reismee.nl

Sechelt, 2 dagen

7-6

Vandaag gaan we naar het werk van Jody, en het museum daar vlak bij, tems Swiya Museum, een klein museum met een skelet van een jonge walvis, welke in aanraking is met een veerboot of dergelijk. Erg sneu. Daarnaast veel informatie over de Shishalh People en -land.

Daarna naar het strand geweest en gewandeld langs de totempalen.

Het weer is lekker, niet te koud en in ieder geval droog. Lekker gegeten bij de Griek. S Avonds aan het strand foto’s gemaakt met bal en lightpainting.

8-6

Vandaag gingen we naar de Farmersmarkt in Sechelt, een kleine, maar leuke markt met allemaal lokale producten. Daarna lekker gegeten in de Suhsibar en vandaar naar de open dag van Oceaan Dag. Een open dag van allerlei vrijwilligers (non-profitorganisaties) om de vervuiling van de Ocean tegen te gaan en de dieren te beschermen.

“Together we can protect & restore our oceaan. “

Dit was groots opgezet en erg leuk voor kinderen en volwassenen, er waren ongeveer 22 kramen, met allemaal een verschillende projecten betreffende het redden van de oceaan en haar bewoners en de bewoners (dieren en mensen) in de omgeving van de oceaan.

Nadien wij we naar All Canadian Legain geweest, daar wat gedronken en daarna fish and fries gehaald in Roberts Creek. Thuis opgegeten en verder rustig aan gedaan.

dineke

Wat een geweldige mooie foto's en goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. geniet er verder nog van!!!