Vogelduck.reismee.nl

Op stap met Jody naar Sechelt, en Gibsons

17-6

We zouden naar een tuinwinkel in Halfmoon Bay, maar reden te ver, dus kwamen weer uit bij Ruby Lake, op de terugweg zagen we de winkel wel en toen bleek ook nog eens dat ze niet hadden wat wij zochten.

Daarna boodschappen gedaan in Sechelt en foto’s gemaakt van stadje. Doorgereden naar Roberts Creek en daar nog even op het strand gezeten. Jody moest peddelen, dus die was niet mee.

Vanavond asperges en aardappelen e hamburger gegeten van de bbq. Fruitsalade toe.

Op strand bij de totempalen in Sechelt in de avond foto’s gemaakt.

18-6

Vandaag naar Gibsons, gewinkeld en langs de pier gelopen. Ook zijn we naar het museum geweest, was interessant, betaling bestaat uit donaties. Gegeten in restaurant aan het water, prachtig uitzicht. Na Gibsons rijden we door naar Port Mellen, hier is het eind van de weg, we konden met auto niet verder. Dus nu aan beide kanten aan het eind geweest, bij Earle Cove, om met ferry over te gaan, bij Egmont en nu dus bij Port Mellon. Verder is er niets aan het eind van Port Mellon, klein dorpje, maar daar zijn we niet geweest. Wel foto’s gemaakt van de fabriek, bomen in het water en daar waren z mee bezig.

Toen terug naar Sechelt, onderweg hert gezien.

S avonds naar Roberts Creek geweest foto’s maken, en daarna naar de pier in Davis Bay, daar zagen we nog een zeehond zwemmen en natuurlijk de reiger.

Jan

Wat moet je nou op vakantie in een tuincentrum?
Het ziet er overal erg rustig uit. Zijn jullie daar de enige toeristen?

Henny Muskee

Weer mooi buren.